Vragen en antwoorden (FAQ)

Als u vragen heeft over een product, bestelling of onze website kunt u die uiteraard stellen aan één van onze medewerkers. U vindt hier onze contactgegevens. Misschien is uw vraag al ééns gesteld en staat hij hieronder inclusief antwoord.



1.)  Bestellen en bezorgen

»   Ik wil graag een bestelling plaatsen maar wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten? 

Wanneer een product bij ons op voorraad is en u plaatst uw bestelling voor 13:00 uur, kunt uw bestelling de volgende werkdag in huis verwachten. Wanneer een product niet bij ons op voorraad is zal er een langere levertijd zijn. We raden u aan om in dat geval even contact met ons op te nemen zodat wij u de verwachte leverdatum kunnen vertellen. Wij verzenden elke werkdag met uitzondering van speciale (feest)dagen. 

 

»  Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 

Zodra uw bestelling bij ons is weggegaan ontvangt u van ons een mail met hierin het volgnummer van uw pakket. Wanneer u de mail ontvangt bestaat de kans dat er nog geen verdere (verzend)informatie beschikbaar is, dit volgt later op de middag of avond. Gebruikelijk kunt u uw bestelling de dag na verzending in huis verwachten. 

 


2.)  Betalen

»   Hoe kan ik betalen?

Nadat u uw winkelwagen heeft gevuld met de gewenste product(en) kunt u doorgaan naar het afrekenen van uw bestelling. U bevindt zich nu in het afrekenscherm. Nadat u uw adresgegevens en verzendwijze heeft ingevuld kunt u verder naar 'betalen'. Hier kunt u kiezen voor u gewenste betaalwijze. U kunt hier kiezen uit: iDEAL, Paypal, MasterCard, Visa, Afterpay en een banktransactie. Ook is het mogelijk (deels) te betalen met een kortingscode. In ditzelfde afrekenscherm vindt u een kopje met 'pas kortingscode toe', wanneer u hierop klikt komt er een veld tevoorschijn waar u uw kortingscode in kunt voeren. Na het doorvoeren van de kortingscode, zal de korting van het totaalbedrag afgehaald worden. Dit ziet u terug in het overzicht van uw bestelling.

 

»   Ik kan niet betalen via Afterpay, hoe kan dit?

AfterPay voert voor hertog-hengelsport.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij hertog-hengelsport.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 125.00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250.00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Het resultaat van de toetsing krijg je zo mogelijk direct online te zien en daarbij of je verzoek wel of niet, dan wel voorwaardelijk wordt goedgekeurd. Deze voorwaardelijke goedkeuring is in beginsel alleen het resultaat van een gegevenscontrole door Afterpay. Desgewenst kun je hiervan schriftelijk bericht ontvangen met opgave van redenen. Je kunt ook na één werkdag telefonisch contact opnemen met de klantenservice van AfterPay.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 


3.)  Retourneren en annuleren

»   Ik ben niet tevreden over mijn product en zou het graag terugsturen. Hoe gaat dit in zijn werk?

Jammer om te horen maar wij doen daar niet moeilijk over. Als u het product nog niet heeft gebruikt of uit de originele verpakking heeft gehaald kunt u het terugsturen. We stellen het op prijs wanneer u vooraf even contact met ons opneemt en ons informeerd over de reden. Download daarna dit formulier, vul het in en doe het bij het product. U kunt het product terugsturen naar:

Fa. Hertog, Middelbuurtseweg 34a, 3903LD, Veenendaal.

 

»   Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren?

Uiteraard kunt u uw bestelling annuleren bij ons. Echter vragen we u dit dan zo snel als mogelijk aan te geven zodat we uw bestelling kunnen tegenhouden voor verzending. Neem contact met ons op via telefoonnummer: 0318-554057. Is uw bestelling al verstuurd? Dan kunt u uw bestelling retourneren zoals in paragraaf hierboven is beschreven.

 


4.)  Klachten en tips 

»   Ik heb een klacht of tip, waar kan ik terecht?

Wanneer u een klacht of tip heeft over ons, schroom dan niet en laat dit ons dan alstublieft weten. Wij staan altijd open voor kritiek en vinden uw mening uiterst belangrijk. Een klacht of tip kunt u telefonisch of via een e-mail laten weten aan ons. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 


5.)  Kortingscode en cadeaubon

»   Waar kan ik mijn kortingscode verzilveren?

Nadat u uw winkelwagen heeft gevuld met de gewenste product(en) kunt u doorgaan naar het afrekenen van uw bestelling. U bevindt zich nu in het afrekenscherm. Nadat u uw adresgegevens en verzendwijze heeft ingevuld kunt u verder naar 'betalen'. In dit scherm vindt u een kopje met 'pas kortingscode toe', wanneer u hierop klikt komt er een veld tevoorschijn waar u uw kortingscode in kunt voeren. Na het doorvoeren van de kortingscode, zal de korting van het totaalbedrag afgehaald worden. Dit ziet u terug in het overzicht van uw bestelling.

 

»   Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?

Hier kunnen meerdere redenen aan ten grondslag liggen. Een kortingscode kunt u vaak maar 1 keer gebruiken. Is een betaling mislukt en heeft u al wel de kortingscode ingevoerd, dan kan het in sommige gevallen zo zijn dat de code niet meer werkt. Ook kan het zijn dat het termijn van de kortingscode verlopen is.  Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

 

»   Kan ik een cadeaubon bij u bestellen?

Het is mogelijk een ceadeubon bij ons te bestellen. U vindt deze onder de categorie 'meer'. Hierbij is het uiteraard mogelijk een gewenst bedrag te selecteren. Ook zijn er twee verschillende vomen uit welke u kunt kiezen. 

Vorm 1: In te leveren in een van onze filialen (waardebon):
• Nijmegen, Tilburg, Veenendaal en Rhenen
• Mooi uitgeschreven waardebon
• Wordt verstuurd in Hertog Hengelsport enveloppe
• Factuur ontvangt u per mail, deze zit niet in de enveloppe

Vorm 2: Te besteden in onze webwinkel (kortingscode):
• Na aankoop een mail met hierin een kortingscode
• Deze code is direct te gebruiken en in te vullen in onze webwinkel tijdens het afrekenen van een bestelling

 


6.)  Mijn gegevens en service

»  Hoe maak ik een account aan?

Rechtboven in onze webwinkel vindt u een kopje met 'account aanmaken'. Wanneer u hierop klikt vult u hier uw voornaam, achternaam, e-mailadres en wachtwoord in. U heeft nu een account aangemaakt. Later kunt u uw account aanvullen met uw adres en overige gegevens.

 

»  Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wanneer u probeert in te loggen maar uw wachtwoord onjuist is kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op 'wachtwoord vergeten?'. Vul uw e-mailadres in en u ontvangt binnen enkele minuten een e-mail van ons om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Ontvangt u geen mail? Controleer alstublieft uw spambox of neemt gerust contact met ons op.

 


7.)  Foreign customer

»  Are you a foreign customer and you will order something?

Please contact us for more information.

Phonenumber:  +31318 - 554 057
e-mail.    klantenservice@hertog-hengelsport.nl

 

 

 

We hopen uw vraag hiermee beantwoord te hebben. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Klantenservice webwinkel

tel.  0318 - 554 057
@.    klantenservice@hertog-hengelsport.nl