Alle shops

Magento Commerce
  • Login om je spaarsaldo te bekijken

    U heeft een vraag?

    Als u vragen heeft over een product, bestelling of onze website kunt u die uiteraard stellen aan één van onze medewerkers. Misschien is uw vraag al ééns gesteld en staat hij hieronder inclusief antwoord..

     

    1.) Ik wil graag een bestelling plaatsen maar wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten? 

    Wanneer een product bij ons op voorraad is en u plaatst uw bestelling voor 15:00, kunt uw bestelling de volgende werkdag in huis verwachten. Wanneer een product niet bij ons op voorraad is zal er een langere levertijd zijn. We raden u aan om in dat geval even contact met ons op te nemen zodat wij u de verwachte leverdatum kunnen vertellen. Wij verzenden elke werkdag met uitzondering van speciale (feest)dagen. 

    2.) Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wanneer u een order heeft geplaatst en hij bij ons wordt verzonden, ontvang u een zogenaamde trackingcode. Hiermee kunt u uw bestelling éénvoudig volgen. U kunt uw bestelling ook volgen door in te loggen op onze site en naar uw account te gaan. Bij bestellingen kunt u een overzicht van al uw orders zien en een bestelling openen. Door op 'tracking' klikken kunt u uw order volgen bij de vervoerder (alleen bij DPD zendingen).

    3.) Ik ben niet tevreden over mijn product en zou het graag terugsturen. Hoe gaat dit in zijn werk?

    Jammer om te horen maar wij doen daar niet moeilijk over. Als u het product nog niet heeft gebruikt of uit de originele verpakking heeft gehaald kunt u het terugsturen. We stellen het op prijs wanneer u vooraf even contact met ons opneemt en ons informeerd over de reden. Download daarna dit formulier, vul het in en doe het bij het product. U kunt het product terugsturen naar:

    Fa. Hertog, Middelbuurtseweg 34a, 3903LD, Veenendaal.

    U kunt ook gebruik maken van onze retourservice. DPD pakketservice haalt het pakket dan bij u op na het afspreken van een gewenst tijdstijd. Hiervoor brengen we €14,99 in rekening wat zal worden afgetrokken van het retourbedrag dat u op uw rekening ontvangt.

    4.) Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dit?

    Hier kunnen meerdere redenen aan ten grondslag liggen. Een kortingscode kunt u vaak maar 1 keer gebruiken. is een betaling mislukt en heeft u al wel de kortingscode ingevoerd, dan kan het in sommige gevallen zo zijn dat de code niet meer werkt.

    5.) Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

    Dat varieert en is afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket. De meeste pakketten worden voor €4,99 verzonden (boven €100 gratis). Sommige pakketten zijn langer dan 1,70m. Voor deze pakketten geldt een speciaal tarief van €14,99 en is vooral van toepassing op producten als lange vishengels.

    6.) Hoe werken spaarpunten?

    Bij elke bestelling ontvangt u spaarpunten. Deze spaarpunten kunt u ook bij elke bestelling weer invoeren. Elke spaarpunt is €0,05 waard en alleen te verwisselen in onze webwinkel. U kunt uw spaarpunten inleveren in uw winkelwagentje. Een overzicht van uw spaarpunten kunt u vinden in uw account.

     

    We hopen uw vraag hiermee beantwoord te hebben. staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

    Leon Brummelman
    Klantenservice